perjantai 2. elokuuta 2013

just the way you are

Pakko tulla tänne nyt kirjottaa tästä, koska halun että ihmiset tajuu jotain.
Mulle on tullu paljo palautetta siitä, kuinka yritän olla ns"psykologi", koska kirjotan raskaita asioita tänne blogiin. Eihän se asia nyt niinkää ole. Mä kirjotan blogiin sitä mitä mä haluan.. täähän on mun blogi. Mun blogi on alunperin ollukki lifestyle/mielipide blogi. En mä pakota ketään sitä lukemaan. Jos joku ei tykkää niin ei tykkää, eikä sitä tarvi lukea.
Mä kirjotan paljo asioista mihin ihmiset ottaa kantaa ja laittaa kommenttia, mut en mä siltikää tykkää siitä että tullaan sanoo etten tiiä elämästä vielä mitään ja blää blää blää. Ehkä en kunnolla tiiäkkään, mut ne asiat mistä kirjotan on mun omia mielipiteitä.

On tullu myös paljo kommenttii siitä, kuinka en julkase kaikkia kommentteja. Ensinnäkin osa menee suoraan roskapostiin. Toiseks en nää syytä julkaista semmosia" oot huora" kommentteja, koska en oo missään vaiheessa jakanu itteeni kadulla.
Sitte tullaan sanoo kuinka en hyväksy kritiikkiä. Tottakai mä hyväksyn kriitikin, mut rajansa kaikella. Mä tykkään rakentavasta kritiikistä.. semmosta, että sanotaa mitä voisin tehä toisin ja mitä en. Mun blogi muuttuu sitä kautta aina paremmaks. Mun mielestä on vaa lapsellista tulla haukkuu tuntematonta huoraks mitä se ihminen ei oikeesti todellisuudessa oo..Joka blogissa näkee näitä haukkumis kommentteja. Ite annan vaan niitten nykyään olla, enkä välitä...mutta että kaikille näille anonyymeille tulis selväks nii en todellakaa ota sitä rakentavana kommenttina vaa haukkumisena, jota en oikeesti ymmärrä..


2 kommenttia:

  1. Parempi se että joku edes uskaltaa puhuu vaikeemmista asioista ja vieläpä seisoo niiden sanojen takana.

    VastaaPoista